De toekomst van design en grafisch vormgeving binnen communicatie en marketing

Van 16/09/2015 (18:30) tot 16/09/2015 (22:00)

Organisator: CreaLINK

Locatie: Ten Briele 7, Brugge, België

“Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works.” Steve Jobs wist als geen ander hoe design en marketing hand in hand het product onderscheiden van andere. Marketing in de 21ste eeuw is een verhaal van interactie, community en betrokkenheid. Design en vorming spelen daar een cruciale rol in. Partners in crime Bert Callens en Rindert Dalstra zijn als digitale marketing strategen bij respectievelijk Mazda en agentschap TWBA gepokt en gemazzeld in crossmedia. Als jonge bezielers van www.creativecriminals.com geven zij ons vanuit huidige evoluties een blik op de rol van design en vormgeving in de marketing van morgen.

  • 18u30 – Ontvangst met drankje
  • 19u00 – Sessie door Bert Callens & Rindert Dalstra
  • 20u30 – Netwerkmoment met broodjes