Proud Mary

actief 4 years, 6 months geleden

Creatie logo en huisstijl interieurarchitect Katty Ghekiere Communicatie, PR, Reclame

http://www.proudmary.be/portfolio/logo-huisstijl/katty-ghekiere-interieurarchitect

Een logo is van uitermate belang omdat u het jaren als uitgangbord zal gebruiken om in een notendop mee te geven waar u voor staat. Een investering voor jaren ook. Dus sluit het maar beter perfect aan bij uw DNA. Katty Ghekiere kwam naar Proud Mary om die uitdaging aan te gaan. Uit de verschillende voorstellen werd heel snel gekozen voor de stijlvolle pure stijl waarbij keuze van materiaal en afwerking de essentiële details zijn die het geheel "af" maken. Een bronsfolie die de letters in reliëf onderstrepen en een bronzen rand aan de naamkaartjes maken het geheel af. Briefpapier, vriendelijke groetenkaart en naamkaartjes vormen een perfect geheel waar de klant heel tevreden mee was.


Creatief concept, design, fotografie en beeldbewerking voor Wild Spirit Communicatie, PR, Reclame

http://www.proudmary.be/portfolio/marketing-strategie/wild-spirit

Op basis van de positionering die Proud Mary samen met de klant heeft bepaald werd er een creatief concept ontwikkeld dat de waarden van Wild Spirit visualiseert en versterkt. 6 creatieve beelden waarbij telkens een dier en een meubelstuk centraal staan en dit in een prachtig landschap waarin een geometrisch volume ietwat bevreemdend staat. De vos in een beukenbos, een aap in een jungleomgeving, een uil die een wild spirit design ontdekt...een pure lay-out waar het meubelstuk centraal staat maar de verbeelding van de kijker vrij wordt gelaten. Marketing Consultancy, fotografie, copywriting, conceptuele creatie en ontwerp en opmaak van de cataloog, persartikels schrijven ... uit de diensten die we aanbieden.


Campagne Security 2.0 Communicatie, PR, Reclame

http://www.proudmary.be/portfolio/concept-creatie/security-20-syntra

Om aan te geven dat een veiligheidsbeleid veel meer is dan gewoon je deuren goed op slot doen, bedacht Proud Mary een creatief concept dat tegelijk ludiek, herkenbaar en eenvoudig te begrijpen is. We stelden een beschermengel centraal die telkens weer faalt in zijn opzet om een situatie veilig te houden. Het algemene beeld integreerden we ook op de overzichtelijke website www.start2secure.be waar iedereen alle topics kan vinden én de bijhorende sprekers. Via advertenties, folders, digitale newsletters én online banners wordt de doelgroep aangesproken.


Spica corporate brochure Communicatie, PR, Reclame

http://www.proudmary.be/portfolio/concept-creatie/corporate-brochure-spica

Spica, een bedrijf uit Kortrijk had nood aan een duidelijke positionering om hun internationale ambities waar te maken. De Proud Mary Positioneringsoefening is hiervoor de juiste methode om een gefundeerde basis te creëren. Na het uitvoeren van de positioneringsoefening stond het authentieke verhaal van Spica vast en was het tijd om dit in de verschillende communicatietools toe te passen. Een restyling van hun bestaande brochures drong zich op. De corporate brochure moest perfect weergeven waar Spica voor staat én waar Spica in de toekomst naartoe gaat. Een mooi eindresultaat.


Sleepy Communicatie, PR, Reclame

http://www.proudmary.be/portfolio/campagne/sleepy-film

Vorige zomer koos Sleepy voor Proud Mary om een nieuwe imagocampagne uit te werken. De nadruk moest hierbij niet langer op het leven en het comfort in bed liggen, maar op de energie die je krijgt dankzij een optimale slaap. De nieuwe baseline “uw slaapenergie is uw levensenergie” was dan ook het vertrekpunt voor de nieuwe campagne.Proud Mary stond in voor het "Rooster" man concept en de uitvoering van de nieuwe film, de radiospots en de corporate printcampagne. Daarin staat de “rooster-man” centraal, de “haanman” die illustreert hoe ons lichaam ’s nachts ontlaadt, heelt en terug oplaadt, zowel psychisch, mentaal als fysiek. http://www.proudmary.be/portfolio/campagne/sleepy-film